Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Cisco Asr 901s Series

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Podręcznika Cisco ASR 901s Series dotyczą typowych scenariuszy wdrażania i konfiguracji routerów tej serii. Pytania te obejmują konfigurację i wdrażanie protokołów routingu, ustawienia interfejsu sieciowego, konfigurację QoS, konfigurację zabezpieczeń sieciowych oraz wiele innych. Wszystkie te pytania zostały zadane wcześniej przez użytkowników i zostały zgromadzone w jednym miejscu, aby ułatwić użytkownikom szybkie i łatwe znalezienie odpowiedzi. Podręcznik Cisco ASR 901s Series jest niezwykle przydatnym narzędziem dla wszystkich użytkowników routerów tej serii i może pomóc w rozwiązywaniu najczęściej zadawanych pytań.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Cisco Asr 901s Series

Inteligentne szkła Transitions® można czyścić tak samo jak większość soczewek okularowych – preparatem do czyszczenia okularów, delikatnym mydłem lub ściereczką do czyszczenia soczewek okularowych. Szkieł korekcyjnych nie wolno czyścić płynem do mycia szyb, ponieważ zawiera on substancje chemiczne, które mogą rozpuścić powłokę znajdującą się na soczewkach.

Należy również uważać, aby nie wycierać soczewek materiałami, które mogłyby je porysować, na przykład chusteczkami higienicznymi lub ręcznikami papierowymi.

W przeciwieństwie do przezroczystych szkieł okularowych, które pozostają przejrzyste w każdej sytuacji, szkła Transitions® automatycznie dostosowują się do zmieniającego się światła, zapewniając oczom dokładnie taką ilość cienia, jakiej potrzebują w danej sytuacji, co pozwala zobaczyć otoczenie w najlepszym świetle.

Pomagają one również chronić oczy przed promieniami UV oraz zapobiegają mrużeniu i zmęczeniu oczu.

Technologia Inteligetnych szkieł fotochromowych Transitions Optical jest stale udoskonalana. Szkła Transitions nie są takie same, jak dziesięć, pięć czy nawet trzy lata temu. Soczewki Transitions® Signature™ na zewnątrz przyciemniają się do odpowiedniego stopnia zabarwienia, wracają do przejrzystości szybciej niż nasze poprzednie generacje soczewek, a w pomieszczeniach są tak samo przejrzyste jak soczewki przezroczyste.

W naszej bogatszej niż kiedykolwiek ofercie znajduje się obecnie szeroka gama produktów odpowiadających na zróżnicowane potrzeby. Poza soczewkami Transitions Signature mamy również soczewki Transitions® XTRActive®, które zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić dodatkową ochronę przed światłem na zewnątrz, w pomieszczeniach, a nawet w samochodzie. Są to nasze najciemniejsze soczewki do codziennego użytku, które sprawdzają się nawet w najgorętszym klimacie i przyciemniają się w samochodzie.

Inteligentne szkła Transitions® aktywują się w reakcji na światło UV. Stopień natężenia promieniowania UV będzie miał wpływ na stopień zaciemnienia szkieł. To właśnie dzięki temu pozwalają Ci one zobaczyć życie w odpowiednim świetle. Soczewki mogą zachowywać się nieco inaczej w ekstremalnych sytuacjach.

Na przykład temperatura może mieć wpływ na czas reakcji technologii fotochromowej. Naukowcy Transitions Optical nieustannie pracują nad udoskonalaniem technologii i tworzeniem receptur, które zapewniają idealną równowagę między promieniowaniem UV a temperaturą szkieł.

W odróżnieniu od okularów przeciwsłonecznych Inteligentne szkła Transitions® są zazwyczaj przejrzyste i przyciemniają się po wystawieniu na działanie światła UV. W sposób ciągły i płynny dostosowują swój poziom przyciemnienia, aby zwiększyć komfort widzenia w zmiennych warunkach oświetleniowych, a następnie znów stają się przejrzyste w sytuacjach, w których nie występuje promieniowanie UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych i w nocy.

Natomiast okulary przeciwsłoneczne mają ustalony odcień - niezależnie od sytuacji zawsze mają tę samą barwę i rzadko są dobrym rozwiązaniem w pomieszczeniach.

Nie ma się czego obawiać. Technologia zastosowana w naszym procesie fotochromowym sprawia, że barwniki fotochromowe są częścią soczewki, nie można ich zdrapać ani odkleić, a ich trwałość jest przewidziana na cały okres użytkowania szkieł okularowych. W razie problemów z soczewkami zalecamy kontakt ze specjalistą ochrony wzroku lub z salonem optycznym, w którym zakupiono okulary.

Inteligentne szkła Transitions® są wyposażone w opatentowane barwniki fotochromowe, które umożliwiają szybką aktywację, czyli przyciemnienie soczewek pod wpływem promieniowania ultrafioletowego słońca. Im silniejsze są promienie UV, tym ciemniejsze stają się soczewki. W przypadku braku promieniowania UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych lub w nocy, szkła wracają do swojego pierwotnego stanu. Aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby naszych klientów, oferujemy różne opcje soczewek, w tym rodzinę szkieł codziennych, które można nosić przez cały dzień w pomieszczeniach i na zewnątrz:

  • Inteligentne szkła Transitions® Signature® GEN8™
  • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive™ New Generation
  • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive® Polarized™

W celu uzyskania pomocy w zainstalowaniu i użytkowaniu dysku twardego Seagate zapoznaj się z sekcją FAQ (najczęściej zadawane pytania) poniżej. Dodatkowego wsparcia szukaj w dziale obsługi klienta firmy Seagate.

Wszyscy użytkownicy

Problem: Mój transfer plików jest zbyt wolny.

P: Czy obie końcówki kabla USB są dobrze podłączone?

O: Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów z podłączeniem kabla:

  • Sprawdź obie końcówki kabla USB i upewnij się, że są do końca wetknięte w odpowiednie porty.
  • Bezpiecznie wysuń napęd z komputera, odłącz kabel, odczekaj 10 sekund, a następnie ponownie podłącz kabel.
  • Wypróbuj inny kabel USB.

P: Czy dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości na komputerze lub koncentratorze USB?

O: Jeśli dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości lub huba, obniżenie wydajności jest zjawiskiem normalnym. Wydajność dysku Seagate One Touch wzrośnie po podłączeniu go do portu SuperSpeed USB 3. 0. W przeciwnym razie urządzenie działa z odpowiednio niższą prędkością transferu USB.

P: Czy do tego samego portu lub koncentratora USB są podłączone jakieś inne urządzenia USB?

O: Odłącz inne urządzenia USB i sprawdź, czy wydajność dysku się poprawi.

Problem: Mój komputer jest wyposażony tylko w porty USB-C.

P: Mój komputer ma mniejsze porty, tj. USB-C. Jak podłączyć dysk do komputera?

O: Kabel USB-C nie jest dołączony do tego dysku. Istnieją dwie możliwości: 1) Użyj kabla z jedną końcówką USB micro-B i jedną USB-C. Kabel ten musi obsługiwać standard USB 3. 0 lub wyższy. 2) Użyj adaptera z gniazdem wewnętrznym USB typu A i wtyczką zewnętrzną USB-C.

Problem: Chcę użyć koncentratora USB do podłączenia moich urządzeń USB.

P: Czy mogę używać mojego dysku twardego wraz z koncentratorem USB?

O: Tak, dysk twardy można podłączyć do koncentratora USB. Jeżeli używasz koncentratora i występują problemy z jego wykryciem, wolniejszy transfer niż normalny, przypadkowe odłączenia od komputera lub inne nietypowe usterki, spróbuj podłączyć dysk twardy bezpośrednio do portu USB komputera.

Niektóre koncentratory USB mają niższą wydajność przy zarządzaniu energią, co może powodować problemy w działaniu podłączonych urządzeń. W takim przypadku należy rozważyć użycie koncentratora z zasilaniem, wyposażonego w przewód zasilania.

Należy pamiętać, że koncentratory USB 2. 0 ograniczają szybkość przesyłu danych dysku do szybkości właściwej dla portu USB 2.

Problem: Dostarczone kable USB są za krótkie.

P: Czy mogę używać mojego dysku twardego z dłuższym kablem?

O: Tak, pod warunkiem, że kabel jest zgodny ze standardem USB. Aby osiągnąć najlepsze wyniki, Seagate zaleca jednak stosowanie kabli dostarczonych wraz z dyskiem twardym. Jeżeli używasz dłuższego kabla i występują problemy z wykrywaniem, szybkością transferu lub rozłączaniem, użyj oryginalnego kabla dołączonego do dysku twardego.

Problem: Otrzymuję komunikaty błędu transferu danych.

P: Czy podczas kopiowania do woluminu FAT32 pojawił się komunikat „Error-50”?

O: Podczas kopiowania plików lub folderów z komputera do woluminu z systemem plików FAT32 pewne znaki w nazwach nie mogą zostać skopiowane. Znaki te obejmują m. in., ale nie tylko:? < > / \:

Sprawdź swoje pliki i foldery, by upewnić się, że znaki te nie są obecne w nazwach.

Jeśli ten problem powraca lub jeśli nie znajdujesz plików z niekompatybilnymi znakami, rozważ przeformatowanie dysku do systemu plików NTFS (użytkownicy systemu Windows) lub HFS+ (użytkownicy systemu Mac). Patrz Opcjonalne formatowanie i partycjonowanie.

P: Czy podczas wychodzenia z trybu uśpienia pojawił się komunikat informujący o tym, że dysk został odłączony?

O: Możesz zignorować ten komunikat, dysk i tak zainstaluje się ponownie na pulpicie. Dyski Seagate oszczędzają energię przez zmniejszenie liczby obrotów, kiedy przełączasz swój komputer w stan uśpienia. Kiedy komputer wychodzi ze stanu uśpienia, dysk może nie mieć wystarczającej ilości czasu, by zwiększyć liczbę obrotów, co skutkuje pojawieniem się wspomnianego komunikatu.

Windows

Problem: Ikona dysku twardego nie pojawia się w Komputerze.

P: Czy dysk twardy jest na liście urządzeń w Menedżerze urządzeń?

O: Wszystkie dyski pojawiają się przynajmniej w jednym miejscu w Menedżerze urządzeń.

W narzędziu Szukaj wpisz Menedżer urządzeń, aby go uruchomić. Sprawdź w sekcji Dyski i, o ile jest to konieczne, rozwiń pełną listę urządzeń, klikając ikonę plusa (+). Jeśli nie masz pewności, czy dysk się tam znajduje, odłącz go bezpiecznie i podłącz jeszcze raz. Wpis, który zostanie zmieniony, to dysk twardy Seagate.

P: Czy dysk jest na liście obok nietypowej ikony?

O: Menedżer urządzeń systemu Windows zazwyczaj dostarcza informacje na temat problemów z urządzeniami peryferyjnymi. Podczas gdy Menedżer urządzeń może pomagać w rozwiązywaniu większości problemów, niekoniecznie musi wyświetlić dokładną przyczynę lub przedstawić precyzyjne rozwiązanie.

Dziwna ikonka obok dysku twardego może zdradzać problem. Na przykład zamiast normalnej ikony wskazującej typ urządzenia jest to wykrzyknik, znak zapytania lub X. Kliknij tę ikonę prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz Właściwości. Zakładka Ogólne wyjaśnia potencjalną przyczynę, z powodu której urządzenie nie działa tak, jak powinno.

Mac

Problem: Ikona dysku nie pojawia się na Biurku.

P: Czy Twój Finder jest tak skonfigurowany, żeby ukrywał dyski twarde na Biurku?

O: Przejdź do Findera, a następnie sprawdź Preferencje systemowe > zakładka Ogólne > Pokaż elementy na Biurku. Upewnij się, że Dyski twarde są zaznaczone.

P: Czy dysk twardy instaluje się w systemie operacyjnym?

O: Otwórz Narzędzie dyskowe w Idź do > Narzędzia > Narzędzie dyskowe. Jeśli dysk jest na liście w lewej kolumnie, sprawdź preferencje swojego Findera, by zobaczyć, dlaczego nie wyświetla się on na Biurku (zob. pytanie powyżej). Jeżeli jest wyszarzony, to znaczy, że nie jest zamontowany. Kliknij na przycisk Zamontuj w Narzędziu dyskowym.

P: Czy konfiguracja Twojego komputera spełnia minimalne wymagania systemowe dla użytkowania tego dysku twardego?

O: Patrz opakowanie produktu w celu zapoznania się z listą obsługiwanych systemów operacyjnych.

P: Czy podczas instalacji postępowałeś zgodnie z instrukcją odpowiednią dla Twojego systemu operacyjnego?

O: Zapoznaj się z etapami instalacji w sekcji Getting Started.

Najczęściej zadawane pytania

Opcje wyszukiwania:

    Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Cisco Asr 901s Series

    Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Cisco Asr 901s Series

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Cisco Asr 901s Series