Wymiana manuałów Hitachi 32cx33b

Hitachi 32cx33b to kompaktowy odbiornik z zestawem funkcji i technologii, które zapewniają użytkownikom znacznie więcej możliwości niż w przypadku standardowych odbiorników. Odbiorcy mogą wybrać spośród wielu opcji, w tym trybu wielozadaniowego, wyświetlacza wielofunkcyjnego i wirtualnego pilota. Dołączony do hitachi 32cx33b manuał użytkownika szczegółowo opisuje wszystkie funkcje i opcje dostępne w tym urządzeniu, dzięki czemu użytkownicy mogą z niego korzystać zgodnie z zaleceniami. Manuały obsługi są również dostępne w wersji cyfrowej, co ułatwia wymianę informacji między użytkownikami i producentami. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do najnowszych aktualizacji i informacji technicznych za pośrednictwem tego samego kanału.

Ostatnia aktualizacja: Wymiana manuałów Hitachi 32cx33b

Można doprowadzić nawet do zatarcia silnika, co jest równoznaczne z jego całkowitym zniszczeniem.
Jeśli zatem nie czujesz się na siłach, zleć wymianę oleju silnikowego w warsztacie samochodowym.

Wymiana oleju silnikowego to podstawowa czynność serwisowa, mająca ogromny wpływ na kondycję jednostki napędowej. Olej silnikowy ma za zadanie:

  • smarowanie pracujących części mechanicznych i zmniejszanie tarcia pomiędzy nimi
  • wyciszanie pracy silnika
  • uszczelnianie komór spalania
  • ochronę przed korozją
  • obniżanie temperatury jednostki napędowej
  • zbieranie zanieczyszczeń z silnika, które są filtrowane i zatrzymywane przez filtr oleju

Olej silnikowy ma także bezpośredni wpływ na pracę turbosprężarki (albo kompresora), układu zmiennych faz rozrządu (który jest najczęściej uruchamiany przez ciśnienie oleju), a także łańcucha rozrządu (jeśli występuje w danym silniku).

Jak często powinno się wymieniać olej i filtry w samochodzie?

Olej silnikowy w trakcie pracy jednostki napędowej ulega degradacji. Pojawia się w nim coraz więcej zanieczyszczeń (filtr oleju ma ograniczoną wytrzymałość). Olej silnikowy jest rozcieńczany paliwem, którego minimalne ilości stale trafiają do układu smarowania. Dzieje się też wiele innych procesów, które mają wpływ na degradację oleju silnikowego. Dlatego olej silnikowy należy regularnie wymieniać, wraz z filtrem oleju.

Co ile należy wymieniać olej silnikowy?

  • W przypadku standardowej eksploatacji mieszanej (miasto — trasa) albo przeważającej eksploatacji na dalekich trasach — co 15 tys. kilometrów/albo co rok (w zależności od tego, co nastąpi pierwsze).
  • W przypadku eksploatacji auta przede wszystkim w mieście albo tylko w mieście — co 10 tys.
  • W przypadku eksploatacji auta z instalacją gazową LPG — co 10 tys. km/albo co rok (w zależności od tego, co nastąpi pierwsze).
  • W przypadku bardzo rzadkiej eksploatacji auta (mniej niż kilka tys. km przebiegu rocznie) albo w przypadku aut, które są używane sporadycznie (kilkaset km rocznie), albo wcale — co rok.
  • EKSPLOATACJAILOŚĆ KILOMETRÓWCZAS WYMIANY
    Mieszana (miasto-trasa)co 15 tyś km1 rokMiejska (krótkie odcinki)co 10 tyśOkazjonalna (rzadki ruch)do 10 tyś

    Zaniechanie regularnych wymian oleju silnikowego i filtra oleju ma zawsze fatalne następstwa dla silnika i osprzętu. Trzeba liczyć się z takimi przykrymi konsekwencjami, jak:

  • przyspieszone zużycie jednostki napędowej
  • poważne i drogie w naprawie uszkodzenia, np. „zatarcie panewek”
  • uszkodzenia osprzętu, np. turbosprężarki
  • przyspieszone zużycie łańcucha rozrządu
  • możliwość zapchania smoka olejowego, co może doprowadzić nawet do zatarcia
  • podwyższona temperatura pracy jednostki napędowej, również prowadząca do szybszego zużycia
  • większa hałaśliwość pracy jednostki napędowej
  • problemy z właściwą pracą elementów składowych silnika, np. popychaczy hydraulicznych
  • Warto pamiętać o tym, że olej silnikowy należy wymienić także w przypadku wielu napraw, jakim poddawany jest silnik. To między innymi:

  • wymiana łańcucha rozrządu;
  • wymiana panewek;
  • wymiana albo regeneracja wału korbowego lub wałka rozrządu;
  • wymiana uszczelki pod głowicą.
  • Niezbędne narzędzia i części do samodzielniej wymiany oleju i filtra oleju w samochodzie.

    Co jest potrzebne, aby samodzielnie wymienić olej silnikowy w samochodzie? Czego potrzebujemy?
    Przede wszystkim musimy mieć odpowiednie miejsce. W domowych warunkach trudno marzyć o podnośniku. Wystarczy nam kanał w garażu, z dobrym oświetleniem. Do czego to jest nam potrzebne? Niezbędny jest odpowiedni dostęp do miski olejowej, która znajduje się w dolnej części silnika. Dostęp musi być na tyle dobry, żeby można było użyć klucza z długim ramieniem. Dlaczego jest to nam potrzebne? Otóż korek spustowy oleju jest zazwyczaj tak mocno zakręcony, że klucz z małym ramieniem nie pozwoli nam użyć odpowiedniej siły.

  • K2 MOTOR FLUSH 250 ML

    Płucze wnętrze silnika

  • Skopiuj i wklej nazwę produktu do wyszukiwarki Google i znajdź w 3 sekundy sklep, który posiada go w swojej ofercie.

    Co musimy przygotować?

  • Klucz do odkręcenia korka spustowego oleju, najlepiej z długim ramieniem
  • Specjalny klucz do filtra oleju tzw. klucz pazurkowy
  • Pusty pojemnik na stary olej silnikowy
  • Nową uszczelkę pod korek oleju — jest to bardzo ważne
  • Płukankę do silnika K2 Motor Flush — świetna do usunięcia z silnika osadów wysokotemperaturowych (nagar) i niskotemperaturowych (szlam, lami)
  • Olej silnikowy o właściwej specyfikacji
  • Filtr oleju
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze oleju silnikowego do naszego silnika?

    Najważniejszy parametr to specyfikacja oleju silnikowego, podawana przez producenta samochodu w instrukcji. Należy jej bezwzględnie przestrzegać. Istnieje wiele mitów w przestrzeni internetowej i dyskusyjnej, które mówią o tym, że można zmieniać specyfikacje oleju wraz z upływem lat. Np. bardzo popularne jest przejście z oleju syntetycznego, zalecanego przez producenta auta (np. 5W30) na olej półsyntetyczny (np. najpopularniejszy 10W40), co ma rzekomo wpływać pozytywnie na uszczelnienie silnika. Jest to bzdura.

    K2 TEXAR 10W-40 XL 5L

    Olej silnikowy

    K2 TEXAR 5W-40 XN 5L

  • Najważniejszy parametr to określenie specyfikacji oleju wg normy SAE — np. 5W30, 5W40.
  • Producent samochodu podaje także ilość oleju, jaka jest niezbędna do wymiany (np. 3. 5l), co pozwala na zakup odpowiedniego opakowania oleju silnikowego. Warto pamiętać o konieczności posiadania w samochodzie min. 0. 5l oleju na tak zwane dolewki.
  •  Jeśli auto jest wyposażone w silnik diesla i zamontowano w nim filtr cząstek stałych DPF/FAP — należy stosować oleje silnikowe z oznaczeniem Low Saps (niskopopiołowe);
  • Jeśli auto jest wyposażone we współczesny, małolitrażowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, warto stosować w nim specjalny olej silnikowy, zapobiegający zjawisku LSPI.
  • Zawsze warto zapoznać się ze szczegółowymi zaleceniami producenta pojazdu, dotyczącymi dodatkowych specyfikacji oleju silnikowego, zalecanego do stosowania w danym aucie.
  • Jak dobrać filtr oleju do samochodu?

    Filtr oleju dobiera się do konkretnego modelu samochodu i silnika. Potrzebne są takie dane jak marka, model, rok produkcji, rodzaj silnika (benzyna/diesel), pojemność i moc silnika.

    Podczas wymiany oleju silnikowego w samochodzie warto zastosować olej silnikowy K2. Oleje silnikowe od K2 produkowane są z wykorzystaniem najnowszych technologii. Zapewniają one świetne właściwości smarne, antykorozyjne i ochronne. Ich stosowanie pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa (na skutek mniejszych oporów pracy jednostki napędowej) i na bezproblemowy rozruch silnika, nawet w niskich temperaturach. Oleje K2 są zgodne ze specyfikacjami największych producentów samochodów. Są także oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach.

    Wymiana oleju i filtra oleju w aucie — instrukcja krok po kroku

    Samodzielna wymiana oleju w samochodzie — jak to zrobić? Samodzielna wymiana filtrów w samochodzie — jak to zrobić? Odpowiadamy.

    1. Do rozgrzanego silnika (niegorącego) wlewamy (poprzez wlew oleju) całe opakowanie płukanki do silnika K2 Motor Flush. Następnie uruchamiamy silnik i pozostawiamy na biegu jałowym przez 10 – 15 minut.
    2. Wjeżdżamy samochodem na kanał, chyba że pojazd jest już odpowiednio ustawiony.
    3. Czekamy kilka minut, aż silnik nieco ostygnie.
      Uwaga! Jednostka napędowa jest rozgrzana do bardzo wysokiej temperatury! Tak samo, jak elementy układu wydechowego! Dotykanie ich może spowodować poważne poparzenie! Dlatego rekomendujemy używanie rękawiczek i ostrożność!
    4. W niektórych autach konieczny może być demontaż dolnej osłony silnika, chroniącej miskę olejową. Do tego celu należy użyć kluczy albo śrubokręta płaskiego, do delikatnego podważania elementów mocujących (w zależności od zastosowanego przez producenta sposobu montażu).
    5. Odkręcić korek wlewu oleju, znajdujący się w górnej części silnika.
    6. Należy przygotować naczynie na zużyty olej.
    7. Za pomocą klucza należy odkręcić korek spustowy oleju silnikowego w misce olejowej. Zazwyczaj wymaga to użycia sporej siły. Stąd też konieczność stosowania klucza z dłuższym ramieniem. Trzeba pamiętać o tym, aby odpowiednio dobrać rozmiar klucza.
    8. Zużyty olej należy zlać do opakowania. Usuwanie oleju z silnika może potrwać nawet kilkanaście minut. Stary olej silnikowy zostanie usunięty razem z płukanką K2 Motor Flush.
    9. Należy odkręcić filtr oleju za pomocą specjalnego klucza.
    10. Należy przygotować nowy filtr oleju. Po zerwaniu z niego folii trzeba posmarować jego uszczelkę nowym olejem silnikowym. Następnie za pomocą specjalnego klucza należy przykręcić filtr oleju.
    11. Usuwamy starą uszczelkę, która znajduje się na korku spustowym oleju. Po zamontowaniu nowej uszczelki przykręcamy korek spustowy oleju do miski olejowej. Najpierw delikatnie, aby nie uszkodzić gwintu. Wkręcamy korek ręką aż do oporu. Dopiero potem stosujemy klucz, aby dokręcić korek z pełną mocą.
    12. Do silnika wlewamy olej silnikowy, korzystając z wlewu oleju. W olejach K2 znajdziesz na opakowaniu miarkę, która pozwoli odmierzyć odpowiednią ilość oleju.
    13. Po wlaniu do silnika odpowiedniej ilości oleju (zgodnej z zaleceniami producenta samochodu) zakręcamy korek wlewu oleju.
    14. Uruchamiamy silnik, wyjeżdżamy z garażu i czekamy kilka minut.
      Uwaga! Silnika samochodu nie można uruchamiać w zamkniętym garażu! Grozi to zatruciem spalinami, co jest śmiertelnie niebezpieczne!
    15. Po kilku minutach wyłączamy silnik. Sprawdzamy poziom oleju silnikowego za pomocą bagnetu. Jeśli poziom oleju jest niski, czekamy kilkanaście minut, aż silnik ostygnie i dolewany olej (powinien zawierać się pomiędzy MAX, a MIN na bagnecie). Po kilku minutach znów sprawdzamy poziom.

    Olej silnikowy to nie jedyny środek smarny w samochodzie. Sprawdź na czym, polega dynamiczna wymiana oleju oraz jak często należy wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów.

    Co zrobić z zużytym olejem po wymianie oleju?

    Wymieniliśmy olej, ale pozostaje kwestia zużytego oleju. Olej silnikowy jest materiałem łatwo palnym i wymaga specjalistycznej utylizacji. Nielegalna utylizacja zużytego oleju grozi sporymi karami. Co zatem należy zrobić ze starym olejem silnikowym?

    Zużyty olej co dalej? Mamy dwie możliwości na utylizację oleju po wymianie:

  • Pierwszym sposobem jest oddanie go do zaprzyjaźnionego warsztatu.
  • Drugą możliwością jest oddanie zużytego oleju silnikowego do lokalnego PSZOK-u, czyli Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w swojej okolicy.
  • Wymiana oleju silnikowego to czynność prosta i bardzo ważna dla właściwej pracy jednostki napędowej. Dzięki przygotowanej przez nas instrukcji już wiesz, co należy zrobić oraz jak się przygotować do wymiany oleju i filtrów w swoim samochodzie. Jeśli dzięki artykułowi udało Ci się wymienić olej, poinformuj nas o tym, zostawiając komentarz, oceniając poziom trudności.

    Jak naprawić HYUNDAI: wystarczy wybrać swój model lub część samochodową

    Kategoria części samochodowych

    HYUNDAI instrukcje dotyczące naprawy i serwisowania

    • H-1

    • GENESIS

    • ix55

    • H350

    • XG

    • EQUUS / CENTENNIAL

    • H100

    • TIBURON

    • SANTAMO

    • S-COUPE

    • PALISADE

    • CRETA / ix25

    • PORTER

    • STELLAR

    • GRACE

    • NEXO

    • ASLAN

    HYUNDAI - samodzielna naprawa i serwis krok po kroku

    Chcesz uzyskać więcej przydatnych informacji?

    Zadawaj pytania lub dziel się swoim doświadczeniem w zakresie napraw na forum samochodowym. Subskrybuj aktualizacje, aby nie przegapić nowych poradników.

    Filmy do naprawy HYUNDAI - lista odtwarzania od AUTODOC CLUB

    • Play all playlists

      HYUNDAI instrukcja naprawy samochodu | Lekcje wideo krok po kroku

    Wskazówki i triki do HYUNDAI

    Twój osobisty menedżer wydatków na samochód, wskazówki serwisowe, przypomnienia o zbliżających się terminach i interwałach serwisowych, instrukcje samodzielnej naprawy - wszystko to w Twoim telefonie

    Aby pobrać aplikację:

    • - zeskanuj kod QR
    • - pobierz z App Store
    • - pobierz z Google Play

    Twój profil jest Twoim osobistym asystentem

    Śledzi wydatki na auto, prowadzi książkę serwisową, harmonogram wymiany i zapisuje ulubione materiały, notatki i dokumenty

    Samodzielna wymiana części w HYUNDAI

    Samodzielna naprawa Hyundaia: najczęściej spotykane usterki

    • Kółko tylnej przerzutki

      Jeżeli w wyniku poluzowania słychać nietypowy dźwięk w kółku, należy wymienić kółko.

    • Linki (hamulca i przerzutki)

    • Ryzyko pogorszenia działania
    • Pył powstający wskutek tarcia
    • Pojawienie się rdzy
    • Odłączenie linki
    • Problemy ze zmianą przełożeń, hamowaniem
    • Niezbędne prewencyjne czynności konserwacyjne
    • Kiedy?
      • Zlecić sprawdzenie profesjonalnemu mechanikowi przynajmniej raz w roku (w zależności od warunków jazdy)
      • W przypadku zwiększonego tarcia, uszkodzenia
      Dlaczego?
      Co się stanie w przypadku braku wymiany?
      Uwagi
    • Kaseta zębatek

      Jeżeli łańcuch w czasie użytkowania nadal spada z tarcz mechanizmu korbowego, należy wymienić tarcze i łańcuch.
      Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia ani pogorszenia działania wynikających z normalnego użytkowania i starzenia się.

    • Przeskakiwanie łańcucha, utrudniona zmiana przełożeń tylnej przerzutki
    • Co 3 do co 5 wymiany łańcucha
    • Pojawiają się problemy ze zmianą przełożeń i występuje przyspieszone zużycie kaset zębatek oraz tarcz mechanizmu korbowego.
    • Kluczem do zapewnienia trwałości kaset zębatek jest utrzymanie czystości łańcucha oraz jego smarowanie
    • Łańcuch

      Tarcze mechanizmu korbowego należy okresowo myć neutralnym detergentem. Ponadto czyszczenie łańcucha neutralnym detergentem i smarowanie może być skutecznym sposobem zwiększenia trwałości tarcz mechanizmu korbowego oraz łańcucha.
      W celu uzyskania maksymalnej skuteczności zalecamy stosowanie smarów i produktów konserwacyjnych SHIMANO.

      • Wskaźnik zużycia łańcucha SHIMANO

        Wskaźnik zużycia łańcucha SHIMANO w prosty i szybki sposób pozwala sprawdzić zużycie łańcucha.
        Narzędzie umożliwia pomiar długości łańcucha bez odstępu między rolką a sworzniem łańcucha, prowadząc rolki w tym samym kierunku.

      • TL-CN42 wskazuje zużycie łańcucha
      • Łańcuch jest zużyty
      • Problemy ze zmianą przełożeń, szybsze zużywanie kaset zębatek
      • Regularne czyszczenie i smarowanie zwiększa trwałość łańcucha
      • Wymiana łańcucha jest tańsza
        • Bloki SPD-SL

          Bloki z czasem zużywają się i powinno się je okresowo wymieniać. Bloki wymagają wymiany, jeśli pojawią się trudności z wypinaniem lub wypinanie następuje przy znacznie mniejszym wysiłku niż miało to miejsce w przypadku nowego bloku.

          Blok

          Przód

          Tył

          Część A

          Uwaga

          Jeśli zużyją się żółte (SM-SH11), czerwone (SM-SH10) lub niebieskie (SM-SH12) części bloków, należy wymienić bloki na nowe.
          Przód: bloki należy wymienić, gdy czarna warstwa znajdująca się pod blokami będzie widoczna.
          Tył: bloki należy wymienić, gdy część A pokazana na rysunku zużyje się.

        • Bloki SPD

        • Okładzina hamulcowa

          Optymalną wydajność układu hamulcowego zapewnia stosowanie hamulców i dźwigni hamulców w zalecanym zestawieniu. Jeżeli okładziny hamulcowe zużyły się na tyle, że rowki nie są widoczne, należy je wymienić na nowe. com/content/dam/productsite/shimano/external-page/wop/service-tips/img/service_tips_img09. png" alt="Okładzina hamulcowa"/>

          Występują dwa różne rodzaje okładzin oraz uchwytów, które należy stosować odpowiednio z lewej i prawej strony. Wsunąć nowe okładziny do rowków w uchwytach okładzin, zwracając uwagę na właściwy kierunek i położenie otworów sworzni.

        • Przed zniknięciem rowków
        • Wskazanie do wymiany
        • Brak możliwości zatrzymania lub regulacji prędkości
        • Szybsze ścieranie obręczy, pęknięcia na okładzinach hamulcowych
        • Olej mineralny

          Zaleca się wymianę oleju w zbiorniku wyrównawczym, kiedy ulegnie on silnemu przebarwieniu. Przymocować torbę do rurki i włożyć rurkę do zaworu odpowietrzającego, a następnie otworzyć zawór odpowietrzający i spuścić olej. W tym czasie można naciskać dźwignię hamulca, aby przyspieszyć wypływanie oleju. Po usunięciu płynu wlać świeży płyn hamulcowy zgodnie z techniczną instrukcją serwisową „Dolewanie oleju mineralnego i odpowietrzanie”. Stosować jedynie oryginalny olej mineralny SHIMANO. Zutylizować zużyty olej zgodnie z odpowiednimi lokalnymi i/lub krajowymi przepisami dotyczącymi utylizacji. com/content/dam/productsite/shimano/external-page/wop/service-tips/img/service_tips_img10. png" alt="Olej mineralny"/>

        • Klocek i tarcza do hamulców tarczowych

          Jeśli podczas hamowania słychać hałas, klocki hamulcowe mogły osiągnąć poziom zużycia eksploatacyjnego. Sprawdzić, czy temperatura układu hamulcowego jest dostatecznie niska, a także ocenić grubość klocka hamulcowego. Wymienić klocki hamulcowe na nowe, jeśli ich grubość jest mniejsza niż 0, 5 mm. Należy skontaktować się ze sprzedawcą lub punktem sprzedaży.
          Jeśli tarcza hamulcowa jest pęknięta lub odkształcona, należy natychmiast przerwać użytkowanie hamulców i skontaktować się ze sprzedawcą lub punktem sprzedaży.
          Jeśli grubość tarczy hamulcowej spadnie poniżej 1, 5 mm lub w taki sposób, że widoczna jest aluminiowa powierzchnia, należy natychmiast przerwać użytkowanie hamulców i skontaktować się ze sprzedawcą lub punktem sprzedaży. Tarcza hamulcowa może pęknąć, powodując upadek rowerzysty.

        • 2 mm

          0, 5 mm

          Jeśli dolewany olej dostanie się na klocki hamulcowe lub jeśli klocki są starte do grubości 0, 5 mm albo jeśli sprężyny dociskające klocki stykają się z tarczą, wymienić klocki hamulcowe.

        • Grubość materiału klocka jest mniejsza niż 0, 5 mm
        • Uszkodzenie tarczy (większe koszty)
        • Wymiana klocków hamulcowych

          Uwaga:

          Ten układ hamulcowy został skonstruowany tak, aby w miarę zużywania się klocków hamulcowych tłoczki stopniowo przesuwały się na zewnątrz, automatycznie korygując odległość między tarczą a klockami hamulcowymi. Dlatego podczas wymiany klocków hamulcowych należy wepchnąć tłoczki z powrotem w ich pierwotne położenie.

        • 1. Wymontować koło z ramy, a następnie wymontować klocki hamulcowe w sposób pokazany na rysunkach.

          Zawleczka

          Zawleczka

        • 2. Oczyścić tłoczki i ich okolice.

        • 3. Przy użyciu płaskiego narzędzia wepchnąć tłoczki z powrotem, uważając, aby ich nie przekręcić. Nie wpychać tłoczków ostrym narzędziem. Mogą one ulec uszkodzeniu.

        • Tłoczek

        • Klocki hamulcowe

          Zawleczka

          Element dystansowy klocków (czerwony)

        • Zamontować nowe klocki hamulcowe i zawleczkę, a następnie założyć elementy dystansowe klocków (czerwone). Następnie odgiąć zawleczkę.

        • 4. Nacisnąć kilka razy dźwignię hamulca, aby sprawdzić, czy się usztywnia.

        • 5. Usunąć elementy dystansowe klocków, zamontować koło, a następnie sprawdzić, czy tarcza nie styka się z zaciskiem hamulcowym. Jeśli elementy się stykają, dokonać regulacji zgodnie z techniczną instrukcję serwisową „Montaż zacisku hamulcowego i montaż przewodu”.

          Montaż tarczy

        • Do typu CENTER LOCK

          Pierścień blokujący mocowania tarczy

          TL-LR15

          Moment dokręcania: 40, 0–50, 0 Nm

          Mocowanie na 6 śrub
        • 1. Zamontować tarczę oraz płytki dociskające tarczę na piaście, a następnie dokręcić śruby.

          Piasta

          Płytka dociskająca

          Tarcza hamulcowa

          Śruby mocujące tarczę
          (klucz gwiazdkowy nr 25)

          Moment dokręcania: 2, 0–4, 0 Nm

        • 2. Chwycić w rękawicach tarczę i obrócić ją w prawo. W trakcie wykonywania tej czynności dokręcić śruby mocujące tarczę w kolejności pokazanej na rysunku. com/content/dam/productsite/shimano/external-page/wop/service-tips/img/service_tips_img18. png" alt="Mocowanie na 6 śrub 2"/>

        • 3. Użyć płaskiego wkrętaka lub podobnego narzędzia do zagięcia końców płytki dociskającej na łby śrub.

          Płytka dociskająca

          Osłona z noskiem uszczelniającym (nakładka końcówki)

          Osłony z noskiem uszczelniającym dostarczane z 12- i 11-rzędowymi przerzutkami tylnymi mają za zadanie poprawić wygląd linek, upraszczając montaż. Wymienia się je z linką, a każda dostępna w sprzedaży linka z powłoką polimerową zawiera w zestawie zamienną osłonę z noskiem uszczelniającym. Kartony są dostarczane z torebką przyklejoną do przedniej części.

          Osłona z noskiem uszczelniającym (nakładka końcówki)

    Wymiana manuałów Hitachi 32cx33b

    Bezpośredni link do pobrania Wymiana manuałów Hitachi 32cx33b

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Wymiana manuałów Hitachi 32cx33b